Het einde nadert! - Reisverslag uit Ringwood, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Het einde nadert! - Reisverslag uit Ringwood, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Het einde nadert!

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

19 November 2012 | Australië, Ringwood

Maandag 19 november 2012

Laatste update vanuit Australia.

Maandag was Rene bereid om ons naar Melbourne-city te brengen, waar hij ons een tour gaf naar enkele bezienswaardigheden.
Nadat hij ons afgezet had bij de Eureka-tower zijn wij met de snelste lift op het zuidelijk halfrond naar de 88ste verdieping gegaan met 9 meter per seconde!
De Eureka-tower is 300 meter hoog, met 91 verdiepingen. Op de 88ste verdieping is het sky-deck met gigantisch uitzicht over de stad en omgeving, beslist een aanrader voor elke bezoeker!
UItzicht is echt "adembenemend"
Die middag kwamen J en J opgelucht en blij thuis, omdar Rene op een auction het felbegeerde huis had kunnen kopen, reden voor een extra biertje en wijntje die avond.
Zaterdagmiddag kregen wij bezoek van Klaas en Diana die even binnenwipten voor een gezellige middag en avond.
Samen veel verhalen gedeeld, uiteraard over onze geweldig mooie trips hier, en samen na het eten in de pub nog geborreld bij Janna en Jan. Klaas en Diana vertrokken naar de camping na een supergezellige -avond!
Zondag vertrokken voor een bezoek aan Haelesville om de dam en het park aldaar te bezichtigen.Indrukwekkend, ondanks de regen.
Het stopte uiteindelijk met regenen, warna we naar de Rose Garden gingen, een kwekerij , met ,uiteraard, rozen.
Wist niet dat er zoveel soorten waren, maar ja, dat is dan ook logisch. Wij zijn geen "tuingekken".
Vandaag, maandag, na 6 jaar nog eens Frankston aan de kust bezocht, waar het lekker wandelen is.
Nou, morgenmiddag om 16.45 uur vertrekken we vanaf Tullamarin in Melbourne weer naar Nederland. (Brrrr..!)
Wij willen Janna en Jan, en uiteraard Rene, toch even hier in het zonnetje zetten, en hun bedanken voor de geweldige tijd die zij ons (alweer) bezorgd hebben!!
Gastvrijheid met een capital "G"!!: Janna ,Jan en Rene : bedankt voor alles!!

Nou mensen: tot schrijfs in het koude landje!

• 19 November 2012 - 12:41

Ben:

Hallo daar; hoop dat jullie een fijne tijd daar gehad hebben en veel foto's en films gemaakt zijn, ik zou zeggen doe aan iedereen daar de groeten van ons ,and have a safe flight home.
    Als jullie weer thuis zijn neem dan contact op dan kunnen we weer eens afspreken, tot die tijd een goede reis.

Ben en Jos

• 19 November 2012 - 13:15

Conny:

nou jongens goede reis naar huis, het zal wennen zijn.
    De koude valt momenteel wel mee, maar toch een enorm verschil met daar.
    Goede reis en tot hoor ze.
    joke bel even als je thuisgekomen bent.

Conny

• 19 November 2012 - 13:29

Opa En Oma Van Teun:

met veel plezier jullie reis gevolgd ... een goede thuis reis gewenst

• 20 November 2012 - 07:49

Maud Van Der Horst:

Goede reis terug naar Nederland.

• 30 November 2012 - 01:42

Klaas En Diana Van Der Horst:

Het was een speciale ervaring om samen met familie aan de andere kant van de wereld te zijn. Fijn om J & J in het "echt" te ontmoeten. Theo je hebt niets te veel gezegd over het amazing Australië. Ook jullie hebben mooie plaatsen bezocht zien we op de foto's. We praten live bij in Limburg. Liefs Klaas en Diana