Aankomst Adelaide ,huwelijk Katrina en Christian - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Aankomst Adelaide ,huwelijk Katrina en Christian - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Aankomst Adelaide ,huwelijk Katrina en Christian

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

21 Oktober 2012 | Australië, Adelaide Hills

Eindelijk in de gelegenheid om een update te schrijven.
Vrijdagochtend aangekomen in Adelaide en intrek genomen in het iStay Precinct hotel.
In Adelaide geshopt en o.a. Een prepaid kaart voor de mobiele telefoon gekocht met 500mb, dus internettoegang!
Zaterdagmiddag vertrokken naar Cabra Dominican College Chapel in Cumberland Park voor de trouwerij van Katrina en Christian.
Was bijzonder om mee te maken hoe dat hier in zijn werk gaat.
Na de trouwplechtigheid en uiteraard veel foto-momenten werden we verwacht voor de reception en dinner in Botanic Gardens Restaurant bij North Terrace in Adelaide.
Nooit eerder zo'n georganiseerde bruiloft meegemaakt!
Het dinner en de speeches liepen door elkaar heen en waren strikt gepland, wat tijd betreft.
Al met al een geweldig feest wat rond 01.00 uur eindigde, waarna we nog een afzakkertje namen in de stad.
Vanmiddag waren we uitgenodigd bij Katrina's ouder in de Adelaide Hills voor een uitgebreide Australian barbecue.Weer een geweldige dag met uiterst plezierige Aussies.
Nog mooie foto's gemaakt die we met moeite op de laptop konden zetten, waarna onze dure Nikon de geest gaf.
Dus: SHIT!!! Wordt waarschijnlijk een nieuwe aanschaffen.
Maar goed, shit happens en we zien wel verder.
De iPhone maakt ook redelijke foto's, dus we zitten niet zonder.
Goed, mijn lichte kater sluipt langzaam maar zeker de deur uit.
Morgen on 10.00 uur wordt de camper voor het hotel afgeleverd en gaan we naar Marion Holiday Park, waar Hein en Maud ook zullen zijn.
Een dag uitrusten hebben we wel nodig om veilig op weg te gaan, dus, tot volgende keer!

• 21 Oktober 2012 - 13:06

John:

Veel plezier met de rondrit in de camper dat zou ik nu ook wel willen !!!! als je ergens een bijzonder pet tegenkomt dan zou ik die wel graag willen hebben voor bij mijn collectie.

Groetjes
    Gertie en John

• 21 Oktober 2012 - 13:23

Theo:

Zal zeker voor je kijken John!

• 21 Oktober 2012 - 13:44

Steffie:

Een afzakkertje in de stad! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. M'n ouders in t nachtleven :)
    Heel veel plezier daar & idd shit happens.. Gewoon n nieuwe halen dus

• 21 Oktober 2012 - 13:44

Steffie:

Heel veel plezier daar & idd shit happens.. Gewoon n nieuwe halen dus

• 21 Oktober 2012 - 15:23

De Heijntjes:

Hoihoi.

Fijn dat alles goed gegaan is met de reis en dat jullie zo'n mooie bijzondere bruiloft mee konden maken. Inderdaad wel shit van je camera. Die van mij is ook aan vervanging toen. Ik ben vorige week op het strand gevallen en had decamera open omhangen. Dus vol met zand en nu hapert hij om de haverklap. Een hele goede rondreis en veel plezier.

groetjes Peter en Ivonne en de rest. xxx

• 21 Oktober 2012 - 20:06

Ton&Willeke:

Hallo daar beneden,

Wij wensen jullie een mooie vakantie.

Groeten uit een zonnig zuid limburg.

Ton&Willeke

• 22 Oktober 2012 - 14:11

Maud Van Der Horst:

Het was gezellig vanavond. Lekker BBQ en aan de wijn.Nu lekker slapen en morgen weer een warme dag.