Ringwood - Reisverslag uit Ringwood, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Ringwood - Reisverslag uit Ringwood, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Ringwood

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

12 November 2012 | Australië, Ringwood

Ringwood 12-11-2012

De juiste tekst bij het juiste reisverslag plaatsen blijkt soms wat moeilijker te zijn dan je denkt.
Nu dus de juiste!
Op woensdag 7 november met veel regen en wind richting Eden vertrokken.
Door het mindere weer daar eigenlijk alleen maar overnacht en op tijd de koffer in onde de warme slaapzakken. Tja, shit happens, ook Down Under!
Donderdag van Eden naar Sale gereden,onderweg gestopt in Lakes Entrance, met prima weer: zon, geen wind en lekker in de haven gelopen. Een lange rit weer, overnacht op een “gewone”camping in Sale, nadat we eerst op een camping kwamen waar je jouw hond niet alleen achter zou durven te laten!Tokkies, maar dan van het ergere soort!
Snel omdraaien en wegwezen dus!
Uiteindelijk aangekomen op Philip Island. Echt een aanrader wanneer je Down Under bent, en in de buurt natuurlijk.
Het aan land komen van de pinguïns was een belevenis op zich.
Doorgereden naar Healesville, laatste camping van onze reis, maar zeker de mooiste.
In de bush , gewoon heerlijk!
Volgende dag, zondag 11 november, naar Janna en Jan in Ringwood, Heathmont aangekomen, nadat we eerst naar Banksia Court in Croydon gestuurd werden door de tomtom-mien!
Ook in Australie heb je plaatsen waar de straatnamen dus vaker voorkomen! (SHIT).
Weer supergoed ontvangen in Ringwood.
Aldaar de campervan gepoetst van binnen en buiten, en de volgende dag retour gebracht.
S'Middags met J en J prachtige wandeling gemaakt door de Yarra-valley langs, uiteraard, de Yarra.
Tot dusver. Greetz.

• 12 November 2012 - 10:17

Heman:

Ziet er allemaal weer rachtig uit...mooie luchtpatijen, mooi oud Yak vliegtuigje,..geniet er maarekker van.

• 12 November 2012 - 16:26

Ben En Jos:

Hallo jullie daar,

Leuke foto's ziet er allemaal goed uit. We zagen Jan ook nog even. Leuk. Geniet nog van deze week bij Jan en Janna.

• 12 November 2012 - 16:26

Ben En Jos:

Hallo jullie daar,

• 13 November 2012 - 15:24

Maud Van Der Horst:

Als ik jullie daar zo zie zitten in de Van aan het tafeltje!! Voel bijna heimwee.Geniet van jullie dagen bij Jan en Janna en doe ze de groeten. Wij zijn weer thuis.Alles gaat gewoon weer door. Christian en Katrina zijn aangekomen op hun vakantie bestemming.Kunnen ze genieten van hun welverdiende rust.