Van Goulburn naar Canberra, Batemans Bay en Eden. - Reisverslag uit Eden, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Van Goulburn naar Canberra, Batemans Bay en Eden. - Reisverslag uit Eden, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Van Goulburn naar Canberra, Batemans Bay en Eden.

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

07 November 2012 | Australië, Eden

In Goulburn overnacht,de Cathedral St. Saviour's bezocht en website bijgewerkt bij McDrek.
In 1 1/2 uur naar Canberra gereden, de hoofdstad van Australie.
Mooie stad, zie foto's.
Een echte aanrader hier was het Australia Museum.
Gewoon in 1 woord super.
De gehele geschiedenis van het continent en "moderne" geschiedenis in woord, beeld, geluid en uitleg van het museumpersoneel, dat gewoon op je afloopt en hun verhaal doet!
Een wel heel mooi, modern museum, waar parkeren en entree uiteraard gratis was. (Iets voor het Rijksmuseum?)
s'Middags verder gereden naar Batemans Bay, waar we al eens op de caravanshow waren.
Big 4 park voor de overnachting.

Met veel regen vertrokken en tot in de middag gereden naar Eden, waar we nu overnachten op een camping.

  • 07 November 2012 - 09:36

    De Heijntjes:

    Hoihoi.

    Jullie zien weer een heel ander stuk van Australie, heerlijk. Jammer dat het weer dit keer wel wat tegenzit, want het weer is toch een grote bepalende factor op reis.
    Maar geniet lekker van jullie "ontdekkingsreis". Wij geniet wel mee vanuit een koud en nat kikkerlandje.
    Verder gaat hier alles z'n gangetje. Ik laat mam, als ze hier is, ook jullie bolg lezen en de foto's kijken, vindt ze leuk.
    Nou goede reis verder, geniet ervan en nog veel veilige kilometers.
    xxxx van ons

  • 07 November 2012 - 17:15

    Thea:

    Dag retired people,
    Wanneer ben je eigenlijk retired in Australië? Zeker niet als je nog kunt hardlopen dunkt me.
    Mij is even ontgaan wat de Blowholes zijn. Ik zag wel een groot gat in de grond?
    Hoe dan ook heb ik even bijgelezen en wat ik zie smaakt naar meer. Wordt weer een
    volgend doel voor mij. En die caravans zie ik ook alvast helemaal zitten. Heel veel plezier verder.
    Lieve groet, Thea

  • 07 November 2012 - 17:15

    Thea:

    Dag retired people,
    Wanneer ben je eigenlijk retired in Australië? Zeker niet als je nog kunt hardlopen dunkt me.
    Mij is even ontgaan wat de Blowholes zijn. Ik zag wel een groot gat in de grond?
    Hoe dan ook heb ik even bijgelezen en wat ik zie smaakt naar meer. Wordt weer een
    volgend doel voor mij. En die caravans zie ik ook alvast helemaal zitten. Heel veel plezier verder.
    Lieve groet, Thea

  • 08 November 2012 - 06:27

    Klaas En Diana:

    Hello Guy's;

    We zijn nu in Sydney en zaterdag vervolgen we onze reis met de "van".
    Het is een prachtige stad met van alles te zien.
    Het weer gaat wat op en af. Zon,bewolkt en af en toe een regenbui.
    Maar het vriest niet !!!!
    Zo te zien beleven jullie ook van alles. Geniet verder van jullie Australiereis.
    We nemen nog contact op om elkaar ergens te ontmoeten.

    Liefs van Klaas en Diana :+

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Eden

Australia 2012

South Australia, New South Wales and Victoria .

Recente Reisverslagen:

29 November 2012

Thuis

19 November 2012

Het einde nadert!

14 November 2012

Cranbourne

12 November 2012

Ringwood

07 November 2012

Van Goulburn naar Canberra, Batemans Bay en Eden.
Joke en Theo

South-Australia, New South Wales and Victoria 2012

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 40081

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 21 November 2012

Australia 2012

02 November 2009 - 16 December 2009

Onze tweede reis Down Under

Landen bezocht: