Verjaardag,Victor Harbor en Port Elliot - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Verjaardag,Victor Harbor en Port Elliot - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Verjaardag,Victor Harbor en Port Elliot

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

24 Oktober 2012 | Australië, Adelaide Hills

Gisteravond op bezoek gegaan bij Katrina en Christian. Uiteraard weer een Aussie-bbq, ook ivm met mijn 58ste verjaardag.
Was supergezellig. Ik werd zelfs verrast met een birthdaycake, gebakken door Katrina en Yvonne.
Dino en June trakteerden mij op een heerlijke fles Australische wijn.
Woensdag 24 Oktober. Vertrokken richting Victor Harbor.
Samen met Dino en June, Heinen Maud, Yvonne, Christiaan en Katrina.
Het begon met mooi weer gelukkig.
Daarna heeft het wat geregend. Wij zijn ook op Granite Island geweest, dit ligt voor de kust.
Dit is te bereiken met een paardentram of te voet over de Jetty. Dit is een eiland met veel pinguïns.
Daarna lekker fish en chips gegeten in Port Elliot. Ook nog naar de lookout De Bluff geweest.
Toen was het tijd om afscheid te nemen. Nu zijn wij alleen op de camping in Port Elliot en morgen rijden we verder richting Mount Gambier.
Cheers!

• 24 Oktober 2012 - 13:48

Very Moonen:

Hee Doris. Proficiat kerel. Nu weet ik waarom jij niet thuis was op jouw verjaardag. Dat gebak houden we wel tegoed. Veel plezier

• 24 Oktober 2012 - 15:20

Lisan En Bart:

Pa ook via deze weg nog eens gefeliciteerd! Neem aan dat je een super verjaardag hebt gehad down under!
    Fijne reis nog en de groetjes aan de rest.

Lisan en Bart