Van Ballarat en Sovereign Hill naar Geelong. - Reisverslag uit Nildottie, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Van Ballarat en Sovereign Hill naar Geelong. - Reisverslag uit Nildottie, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Van Ballarat en Sovereign Hill naar Geelong.

Door: Vooral Joke, beetje Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

29 Oktober 2012 | Australië, Nildottie

Maandag 29 Oktober
Vertrokken uit Halls Gap, jammer want het was er erg mooi. Veel natuur en ook zoveel kangaroos
bij onze campervan.
Zelfs s'nachts waren ze bij de voordeur!
s'Ochtends vertrokken richting Ballarat ,Sovereign Hill, een goudzoekersplaatsje bij Ballarat uit de jaren 1850 en verder.
Leuk om te zien hoe men toen tijdens de goldrush daar leefde.
Tevens het goudmuseum bezocht.
Daarna verder gereden naar Geelong, waar we nu zitten in de campingkitchen. (Aan de wijn natuurlijk, na het eten.)
Samen met enkele Aussies en twee Fransen uit Parijs, die nu in Bordeaux wonen. (Zodat je het maar weet!)
Tot volgende keer!

Joke en Theo

• 29 Oktober 2012 - 14:28

Hans En Annie :

Hallo Opa en Oma van Finn

Zag je link staan op facebook van Wendy en Raymond, en jullie reisverslagen gelezen, leuk om te lezen wij hebben die kant ook gedaan,veel plezier nog

groetjes Hans en Annie

Hoihoi.

Ons weekendje zit er ook weer op. Het was gezellig en af en toe erg druk. Mam heeft het ook naar haar zin gehad, maar vond het toch ook wel druk.
    Maar ze heeft van de 3 nachten ,2 heel goed geslapen. De eerste nacht zelfs het beste sinds jaren. Ze is 2x mee gegaan naar het zwembad. We hebben gewandeld en met de kinderen gespeeld en mam heeft best veel gelezen. Kortom het was leuk. Jullie nog veel plezier.
    xxxx van ons allemaal.
    PS: ik laat mam ook altijd de foto's zien die jullie hier plaatsen en houd haar verder op de hoogte van jullie reis.

• 30 Oktober 2012 - 10:24

Petra En Harrie:

Hoi Joke en Theo, Ik had mijn mail al eens in de gaten houden omdat jij toen vroeg naar mijn mailadres ivm foto`s. Dacht nu ga ik hier maar eens op kijken. Ben al helemaal op de hoogte van de afgelopen dagen, leuke foto`s. Theo nog gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit hè. Heel veel plezier nog, we volgen op de voet :) Groetjes Petra en Harrie

• 30 Oktober 2012 - 12:48

Jop, Sten, Teun En Wendy:

Hoi Joke en Theo,

Tijdens de middagpauze ontdekte Teun dat jullie weer terug waren van vakantie. Dus hebben we hem er met jullie prachtige foto's van kunnen overtuigen dat jullie echt nog niet terug zijn.

Jop: Coole foto's!! Hij is echt jaloers! Teun vraagt of het leuk is? Nou zo te zien lukt dat wel! En Sten ziet veel avonturen in de mooie grotten en bergen.

Veel vakantie plezier!