Kiama, Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Kiama, Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Kiama, Blue Mountains

Door: Theo en Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

03 November 2012 | Australië, Katoomba

Zaterdag 3 november 2012.

Donderdag 1 november hebben wij het Merimbula aquarium-museum bezocht.
Doorgereden naar het plaatsje Tathra , eindelijk weer walvissen gespot!
Hier een nacht gebleven en de oude houten warf bezocht.
De volgende ochtend doorgereden naar Kiama, waar we uiteindelijk naar op weg waren om de Blowholes te zien, de grote en de kleine, jawel hoor.
Onderweg eerst nog gestopt bij Bodalla, om voor Joke de oude Anglicaanse kerk te bezoeken:
All Saints Anglican church uit achtienhonderd-heb -ik- je-nog- een-keer!(Volgens Joke!).
Op aanraden van een dame die onze cappuccino's verkocht hebben we een stop gemaakt in Bateman's Bay, waar een grote caravanshow gehouden werd.
Na $20 afgetikt te hebben, ( ze geloofden ons niet dat we “retired people” waren, anders hadden we maar $12 entreegeld hoeven te betalen), echt genoten van ECHTE caravans, ook die voor de Outback.Wil je ze zien, kom bij ons video-kijken, je weet niet wat je ziet!
Vanochtend weer achter het stuur en aldus naar de blowholes, zoals reeds vermeld.
Verrekt van de kou en de regen, ja hoor, hier regent het ook wel eens!
Vraag me alleen af, waarom nu wij hier zijn. Hebben dit niet besteld!
Janna, send us some sunshine, PLEASE!
Morgen wordt het hier in Katoomba gelukkig weer warm.
Op deze camping (Katoomba Falls Caravan Park) stikt het van de Ollanders, zeker 3 stellen!
Nou, de wijn verzacht de koude een beetje.
Volgens mij was het beter voor ons geweest, wanneer Christian een maandje later in het huwelijksbootje gestapt zou zijn, maar ja, it is what it is, nietwaar?
Vanavond weer eens de barbie opgestookt en twee grote lappen steak in brand gestoken, was erg lekker beweerde Joke.
Aangezien het morgen warm weer wordt, zullen wij The Three sisters gaan bewonderen, zo'n 15 minuten lopen vanaf de camping, volgens de campingbaas.
Wij gaan uit van 45 minuten, want de weg naar Katoomba vanuit Kiama zou 2 ½ uur zijn.
Werden ook 4 uurtjes rijden!
De Engels sprekende (natuurlijk) vrouwelijke Navman-stem deed er aldus IETS langer over!
(@#$$%!)
Goed, tot volgende keer maar weer.
Greetz, Joke en Theo

• 03 November 2012 - 12:20

Maud Van Der Horst:

Hier was het warm vandaag en morgen 36 graden... Prachtige omgeving waar jullie zitten.Goede herinneringen.

• 03 November 2012 - 13:23

Ben En Jos:

Hallo zwervers hier is het ook warm (bij de verwarming) en buiten hetzelfde als in je bericht; regen dus
    Ziet erbij jullie allemaal erg aantrekkelijk uit, hoop dat jullie een goede, en leuke reis beleven.
    Groetjes Jos en Ben!!!

• 04 November 2012 - 11:46

Gert:

Pa en ma,

Hier alles goed. Ik zit momenteel met opa aan de koffie. Ook bij opa is alles goed.
    Veel plezier en niet teveel wijn en Barbie....alles wat eraan komt moet er ook weer vanaf! En bovendien staan de feestdagen voor de deur!!!

Groeten,

• 04 November 2012 - 11:46