laatste dag thuis - Reisverslag uit Merkelbeek, Nederland van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu laatste dag thuis - Reisverslag uit Merkelbeek, Nederland van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

laatste dag thuis

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

01 November 2009 | Nederland, Merkelbeek

Ja, morgen is het zover.Tassen zijn ingepakt en zelf zijn wij relaxt, (echt waar!) en klaar voor vertrek. Onze buren, José en Jos Corbeek, brengen ons naar Düsseldorf. We vertrekken om 20.45 uur met Emirates. Aankomst in Melbourne ca. 22 uur later om 06.30 uur plaatselijke tijd.

• 02 November 2009 - 00:43

Christian Down Under:

Goede reis en tot over twee weken in Adelaide!

• 02 November 2009 - 06:37

Evert:

goede reis en geniet ervan maar dat zal wel lukken en kom gezond weer terug.

• 02 November 2009 - 06:48

Steph En Jos:

Joke en Theo we wensen jullie een hele goede reis. Geniet ervan en wensen jullie een behouden terugkeer.

We kijken met spanning naar jullie reis ervaringen uit.

• 02 November 2009 - 07:31

Very Moonen:

Ha Aussies,
    Een heel fijne vakantie gewenst van de Egypteganger. Ben net thuis. Was fantastisch.
    Geniet ervan zou ik zeggen. Zal het volgen via het verslag.
    Groetjes
    Very

• 02 November 2009 - 09:05

Maud En Hein:

Hele goede reis,en een hele mooie vakantie.
    Een extra dikke knuffel voor Christian want het duurt nog heel lang voor dat ik dat zelf kan doen.

• 02 November 2009 - 10:40

Ben:

Hee luitjes een hele goede vlucht, en een hele fijne vakantie gewenst.
    doe de groeten aan iedereen down-under and have a pleasant and save drive to through Aussie -country.
    See you around cristmas
    Jullie vorige reisgenoten
    groetjes Ben & Jos

• 02 November 2009 - 10:48

De Heijntjes:

Hoihoi

Nogmaals een hele goede reis en een hele fijne tijd in Australie. Doe de groetjes aan de familie van ons.
    xxx

• 02 November 2009 - 14:01

Steffie En Nik:

Hoi pap en mam!

We wensen jullie een fijne reis en veel plezier! Maak maar mooie foto's voor later.. We gaan jullie toch wel missen hoor!

Groetjes en liefs,

Steffie en Nik

ps. houd de camper heel! ;)

• 02 November 2009 - 20:30

Elly:

joke en theo een hele fijne vacantie en kom gezond weer thuis,gr.elly