verrekt koud hier zeg!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu verrekt koud hier zeg!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

verrekt koud hier zeg!!

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

18 December 2009 | Australië, Sydney

Ja ja, we zijn weer thuis hoor!! Temperatuurverschil met Melbourne is zomaar 41 graden!
Is echt wel even wennen.
We zijn toch blij weer thuis te zijn, en te zien dat alles hier zijn gangetje gaat zoals voorheen.
Toch goed om de kids , kleine Finn en de rest van de familie weer te zien, maar dat neemt niet weg, dat wij beiden het prachtige en heerlijk warme Australië missen.
Het zal even acclimatiseren worden!
Maar goed, de hoop is er, dat een derde reis naar Ozzie in de toekomst misschien tot de mogelijkheden behoort.
We zien wel.
Wij willen iedereen die onze reis online heeft gevolgd, van harte danken voor de vele reacties die jullie op onze site geplaatst hebben.
Toch waren er nog enkele foto`s die we alsnog vandaag plaatsen, om het verhaal zo compleet mogelijk te maken.
Nou, dat was em dan!
Cheers, Joke en Theo

• 18 December 2009 - 13:28

Very Moonen:

Ha limbo's
    Nu geen aussies meer. Misschien wel in gedachten maar dan wel met een dikke jas en sjaal.
    Welkom thuis. Heb genoten van het reisverslag. Heel leuk idee.
    Fijne kerstdagen
    Very

• 18 December 2009 - 14:42

Steph En Jos:

Welkom thuis en geniet van je kinderen en de op handen zijnde feestdagen.

• 19 December 2009 - 14:44

De Heijntjes:

Hoihoi

Met een sjaal om en handschoenen aan, is het hier best goed weer hihihi.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en dat we jullie vakantie zo met jullie mochten mee beleven.
    We zien jullie 2e kerstdag, maar willen jullie toch even via deze weg; hele fijne kerstdagen wensen.
    Liefs Peter, Ivonne, Kjell en een poot van Luna