Terug naar huis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

14 December 2009 | Australië, Melbourne

Melbourne, 14-12-2009
Na een bezoek aan de Zoo, `s middags (10 december) de campervan ingeleverd. Daarna weer terug naar Perth dat we 2 dagen bezocht hebben. Op 12 december weer teruggevlogen van Perth naar Melbourne
Na het vertrek uit Perth opgehaald door Jan en René, en zoals voorheen ontzettend gastvrij weer opgevangen bij Jan en Janna thuis.
Wij zullen ze zeer zeker gaan missen en hopen dan ook ze in de toekomst , misschien Down Under, weer te mogen bezoeken. Wie weet! Morgen is het weer zover, terug naar het koude kikkerlandje.

Tot ziens!

Joke en Theo

• 14 December 2009 - 07:27

Very Moonen:

Ha Aussies
    Ik wens jullie een heel goede vlucht. Zorg maar voor een warme jas, sjaal en handschoenen. Het was vanochtend -3 graden.
    See You soon
    Very

• 14 December 2009 - 08:15

Herman..:

Dat zal ff wennen worden om s,morgens weer de autoruiten te mogen schoon krabben.

Goeie terugreis.

Herman

• 14 December 2009 - 09:44

Angela:

wat hebben jullie een mooie vakantie gehad.Ik heb het vol bewondering gevolgd.groetjes Angela

• 14 December 2009 - 09:47

Cor:

Maar jullie kunnen wel terug kijken op een mooie tijd en een fantastische reis !!!!

• 14 December 2009 - 11:57

Peter En Ivonne:

Wij wensen jullie een goede terug reis naar het koude, maar wel zonnige Nederland.
    Wie weet komen Jan en Janna nog wel eens hierheen...

Groetjes Peter en Ivonne

• 14 December 2009 - 17:24

Elly En Anne:

goeie vlucht en veilig weer thuis.

• 14 December 2009 - 18:49

Jos En Ben:

Een hele goede reis terug. We hebben (ook vele collega's van mij)met veel plezier jullie reis gevolgd. Geweldig.

Heel veel groetjes Jos en Ben

• 14 December 2009 - 19:13

René Cleuters:

Beste Theo,
    ik heb genoten van jullie reisverslag en de foto's. Helaas voor jullie zit het er weer op. Ik verheug me weer om je op de athletiekbaan te zien.
    Goede reis en wel thuis.

• 14 December 2009 - 22:53

Hein En Maud:

Goede reis terug .Mooie fotoos.