terug naar Melbourne - Reisverslag uit Perth, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu terug naar Melbourne - Reisverslag uit Perth, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

terug naar Melbourne

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

12 December 2009 | Australië, Perth

Na 3 dagen Perth vertrekken wij zodadelijk met Virginblue naar de family in Melbourne, waar we nog 3 hele dagen op bezoek gaan bij Janna en Jan. Daar zullen we nog enkele foto`s van Perth online zetten. Perth is een heel relaxte stad met typisch vriendelijke Aussies.Een bezoek waard in ieder geval.
De reis zit er bijna op, jammer genoeg maar het is niet anders! Dus, tot de volgende update.
Greetz, Joke en Theo

• 12 December 2009 - 04:42

Christian Down Under:

Hey mates!

En dan zit het er alweer bijna op... Geniet er nog van daar in Melbourne! Hopelijk hebben jullie weer goede herinneringen aan Australia over gehouden. Het weer zat helemaal mee dus niks te klagen ;-)...

Een goede reis terug en alvast een fijne kerst!

Groetjes
    Christian

• 12 December 2009 - 07:16

Very Moonen:

Hee Aussies
    De laatste loodjes. Denk niet te veel aan terugkomen maar meer aan weer gaan. Niet verdrietig worden. Denk aan wat je allemaal kan vertellen thuis.
    Wens jullie in ieder geval een heel goede thuisreis.
    Very

• 12 December 2009 - 09:08

Jos En Jose:

Hallo vakantiegangers,
    het zit er weer bijna op neem alleen een beetje zon mee terug naar ons hier in het kikkerlandje want zoals het er nu uitziet komen jullie in een vrieskoud en misschien wel wit Nederland.Moeten we nog woensdag dikke jassen meenemen? Goetjes en tot gauw.

• 12 December 2009 - 09:40

Ben En Jos:

Hee luitjes, ja het is dan bijna weer zover hoop dat jullie een leuke tijd, hebben gehad en nog steeds beleven van hieruit een hele goede reis terug naar ons koude kikkerlandje Groetjes Jos en Ben !!!

• 12 December 2009 - 09:46

Peter En Ivonne:

Hoihoi

Ja zo snel gaat de tijd.....zeker als je het zo leuk hebt.
    Maar na zo'n lange vakantie is het ook weer heel fijn om thuis te komen.
    Wij wensen jullie een hele goede terug reis. Doe de groetjes van ons aan Jan, Janna en Rene.
    We zien ons snel.

groetjes Peter en Ivonne

• 13 December 2009 - 17:21

Finy En Louis:

wij wensen jullie een fijne terug reis. groetjes finy en louis