tussenstop - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu tussenstop - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

tussenstop

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

03 November 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Een heel goede ochtend daar in het koele Nederland.
Wij zijn intussen geland in Dubai,waar het nu 08.35 uur is, en al lekker warm.
Om 10.10 uur vertrekken wij verder naar Melbourne.Aan boord van Emirates heeft het ons werkelijk aan niets ontbroken, gewoon een super-service.Een aanrader om mee te vliegen dus.Deze vlucht duurde een kleine 6 uurtjes, de volgende wordt wel iets langer, zo'n 16 uur, dus dat wordt even doorbijten! maar als we dan geland zijn, hebben we wel wat om naar uit te kijken.
Maar goed, zo ver is het nog niet.Wij houden jullie op de hoogte.
Joke en Theo

• 03 November 2009 - 07:21

Steph En Jos:

Nog even doorbijten en jullie zijn er

• 03 November 2009 - 09:18

BRIAN:

Prettige Reis
    Greetz Brian

• 03 November 2009 - 09:58

Marion:

Heee reizigers!
    Een goede vlucht verder, en denk aan af en toe eens benen strekken he.
    Prettige vlucht verder!
    Groetjes Marion.

• 03 November 2009 - 12:22

De Heijntjes:

Als jullie dit lezen, zitten jullie heerlijk in het warme Australie. Maar toch wensen we jullie een goede vlucht verder. Pfffff, 16 uur is wel erg lang. Maar zoals jullie en al schrijven, dan heb je ook wat.
    Groetjes uit een zonnig Brunssum
    Peter, ivonne en de rest.

• 03 November 2009 - 12:45

Steffie:

Pap en mam ik heb jullie een sms gestuurd!

Grtjes

• 03 November 2009 - 13:30

Jos En Jose:

Wij wensen jullie veel zon en een mooie reis toe. Hier regent het, het is 14.30 uur. dus waar jullie zitten is het veel beter. Groetjes.

• 03 November 2009 - 20:32

Guido:

Inderdaad nog even doorbijten. Ik vlieg zelf toevallig volgende week naar Dubai voor zaken. Zal ik eens kijken of het er inderdaad zo lekker warm is als jullie zeggen. Goede vlucht verder!