Twelve Apostels - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Twelve Apostels - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Twelve Apostels

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

12 November 2009 | Australië, Sydney

Eindelijk goed onderweg. Overnacht op camping in Princetown.Campervan bevalt uitstekend. Groot bed en alle faciliteiten aan boord, zelfs magnetron, koelkast enz.
Onderweg, het is nu 12.40 uur op 12-11-2009 en zitten bij MacDrek op internet.
De 12 Apostels zijn inderdaad heel indrukwekkend, ondanks de wat mistige omstandigheden.Zo dadelijk vertrekken we naar de Grampians national park, wat erg mooi moet zijn. Al contact gehad met neef Christian, die ons dit weekend verwacht in Adelaide. Wordt dus opschieten. Probeer of nog een foto geplaatst kan worden, anders wordt het een dagje of zo later.Het uploaden gaat hier niet erg vlot. Greetz, Joke en Theo

• 12 November 2009 - 08:05

De Heijntjes:

Hoihoi

Leuk is dat; ik heb deze foto pas ook gezien bij mijn collega, die in sept in Aussi is geweest.
    Geniet van jullie verdere reis en we wachten weer op het volgende bericht.

Groetjes Peter, Ivonne en de rest

• 12 November 2009 - 08:05

Brian:

Mooie foto

• 12 November 2009 - 08:49

Ben:

Bon voyage en probeer ons op de hoogte te houden, ook al zal het misschien wat moeielijk zijn in the bush!!!

groetjes!!!

• 12 November 2009 - 10:45

Hein En Maud:

Leuk, jullie berichtjes,en foto's. Het is goed warm in Adelaide,heb ik van Christian gehoord. Veel plezier daar.

groetjes

• 12 November 2009 - 13:24

Steffie:

Hoi pap en mam!

Zeer mooie foto!
    Geniet van jullie reis!
    Hebben jullie iets gemerkt van de herdenking van de gevallen soldaten van de oorlog 1914- 1918???

Groetjes
    Steffie

• 12 November 2009 - 14:33

Klaas En Diana:

Er schijnt een nieuwe Toyota Verso op de markt te komen met magnetron en koelkast.
    Ik al een folder voor jullie aangevraagt !
    Veel plezier.

• 13 November 2009 - 16:35

Gert En Carolien:

We hebben een bod van €1000 op de Volvo...
    Maar verkopen denk ik???

Groeten en een ontspannen reis verder!!!

• 13 November 2009 - 21:04

Petra En Harrie:

Hoi Joke en Theo,
    Leuk om dit zo te volgen van jullie schitterende reis, mooie foto`s. Geniet er maar lekker van, veel plezier.

Gr Petra en Harrie

• 15 November 2009 - 09:51

Ben En Jos:

We zien dat jullie je amuseren vergeet niet wat Australische specialiteiten te eten (barramundi) enz,
    Groetjes Jos en Ben !!!