Tweede dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

05 November 2009 | Australië, Sydney

Vanochtend na een uitstekende nacht rust, heeft Theo natuurlijk de schoentjes aangetrokken voor een korte run.`s Middags vertrokken we met Jan en Janna naar Mornington aan de kust, zie de foto`s. De zon kwam even later flink door en werd het lekker warm.

• 05 November 2009 - 08:54

Ben:

Hee maak het heel gezellig en drink eentje van ons.

Groetjes Ben !!!

• 05 November 2009 - 09:21

Bart En Cecile:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Is pap niet verdwaald tijdens z'n ochtend run? :P

Een hele fijne vakantie en zit niet te veel achter de pc is zonde van de tijd. Ja en dat zeg ik ja.

Grts Bart en Cecile

• 05 November 2009 - 09:22

Jos En Jose:

Wij hebben ook een grote vlucht gemaakt maar waren weer snel terug het was van ramekamp 3 naar ramekamp 1 en weer terug want het was slecht weer,regen, wind en het was koud, 10 graden

• 05 November 2009 - 11:30

Klaas En Diana:

Rennen in Australië moet toch een heerlijk gevoel geven. Maar pasop want kangaroes kunnen zich agressief gedragen als iemand harder probeert te lopen !

• 05 November 2009 - 18:02

De Heijntjes:

Hoihoi

Mmmmmm dat ziet er goed uit zeg! Hier is het koud brrrrr en veel wind en af en toe regen dus..........geniet aar lekker. Enne....denk af en toe eens aan ons.
    Groetjes aan Jan, Janna en Rene.

groetjes Peter Ivonne en de rest

• 05 November 2009 - 18:25

René:

Hallo wereldreizigers,

Sorry Theo ik heb je niet gedag kunnen zeggen, je was al weg voordat ik het in de gaten had.
    Een fijne vakantie, downunder, en geniet er van.
    Ik lees dat je het Australische stof al aan je runningshoes hebt hangen. Good bezig.

groetjes,