Vierde dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Vierde dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Vierde dag

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

07 November 2009 | Australië, Sydney

Geweest in Sorrento backbeach, van daaruit naar Arthur`s Seat, Tyabb market.

  • 07 November 2009 - 10:54

    Bart En Cecile:

    Ziet er goed uit die foto's. Ik zie dat de snorren in de familie zitten. :D

    Grts.

  • 07 November 2009 - 12:58

    Steph En Jos:

    Ik wist niet dat er nog meer van dit soort types op de aardkloot rondlopen. Wel leuk dat jullie elkaar weer eens zien.

  • 07 November 2009 - 18:49

    Elly En Anne:

    Fijn dat het jullie al zo goed bevalt. Hier is het weer prut. Zagen op het nieuws dat het ook goed kan regenen in Downd under.
    groetjes

  • 08 November 2009 - 10:20

    Guido Nicole En Kids:

    Een hele fijne vakantie, leuk dat we met jullie mee kunnen genieten via het reisverslag. Vandaag is guido jullie tegemoet naar Dubai voor 2 dagen! Hier mooi weer, maar koud! Veel liefs en xxx

  • 08 November 2009 - 11:00

    Jos En Jose:

    Hoi wereld reizigers, het enige wat ik nog mis is Theo met de hoed.En Joke plakt zeker niet op foto's. Groetjes.

  • 08 November 2009 - 19:44

    Finn:

    Hallo opa en oma,

    Ik vind het leuk om te zien dat jullie het naar de zin hebben.
    Ik vermaak me hier ook prima, alleen word ik er wel een beetje moe van om de hele dag Limburgs te moeten praten! Dus jullie moeten niet langer wegblijven dan 6 weken hoor!!!
    Verder houd ik iedereen wel aan het werk hier. Af en toe een beetje de bijdehandte peuter uithangen gaat me prima af.
    Ik ben dit weekend een paar daagjes met opa Louis en oma Finy naar de zee geweest, dat was erg leuk. Ik heb er een hele hoop schelpjes gezocht en met Spooky op het strand gespeeld. Ook ben ik met ze naar een training wezen kijken van Feijenoord en sta ik op de foto met Mario Been (dat is de trainer oma!) en met Ron Vlaar (Ja dat is een speler...). Vet cool, hé???
    Nou ik moet stoppen, want ik denk dat pap en mam door beginnen te krijgen dat ik de laptop mee naar bed heb genomen...!!! Ik hoor ze al naar boven komen..., ik ga nu echt stoppen!!!

    Groetjes en een dikke kus voor jullie,

    Kusss, Finn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke en Theo

South-Australia, New South Wales and Victoria 2012

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 40113

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 21 November 2012

Australia 2012

02 November 2009 - 16 December 2009

Onze tweede reis Down Under

Landen bezocht: