Adelaide bezoek aan Christiaan - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Adelaide bezoek aan Christiaan - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Adelaide bezoek aan Christiaan

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

15 November 2009 | Australië, Adelaide

Aangekomen in Adelaide. Op de camping Adelaide Caravan Park, aan de rand van de stad. Eenmaal gesettelled kwam Christian op bezoek. Gisteren, op zaterdag, heeft hij ons opgehaald voor een bezoekje aan de stad,voor een hapje en een biertje.Was erg gezellig, en veel info gekregen.
Vandaag, zondag, zijn we met Christiaan per auto naar de het strand in Glenelg gereden. Heet, 40graden Celcius, maar redelijk uit te houden aan het strand. Uiteraard eten, biertje en daarna naar Flinders University waar we op Christiaan`s kamer zijn roommates Iman en Micheal ontmoet hebben. Was heel gezellig met een biertje erbij.Zie foto`s

• 15 November 2009 - 10:27

Ton & Willeke:

Dag Joke en Theo,
    Wat een schitterend land!
    We genieten van je reisverhalen :)

• 15 November 2009 - 10:27

Ton & Willeke:

Dag Joke en Theo,
    Wat een schitterend land!
    We genieten van je reisverhalen :)

• 15 November 2009 - 11:43

Hein En Maud:

We hebben net een uur met Christian gebeld en hebben alle verhalen gehoord.Al met al een gezellig weekeind.Goede reis verder. groetjes..

• 15 November 2009 - 11:59

Finy En Louis:

mooie foto,s en nog veel plezier maar dat zal wel lukken zo te zien. groetjes

• 15 November 2009 - 12:07

Steffie:

Zo te zien heeft Christian getraind! Looking good! ;)

Greets

Steffie

• 15 November 2009 - 14:50

Klaas En Diana:

Leuke foto's. Een hele ervaring 40 graden en de kertman op de achtergrond. Doe Chris de groeten incl. a big hug !
    Veel plezier.

• 15 November 2009 - 14:51

Klaas En Diana:

ps. De eerste foto kan zo in een tandpasta reclame !!

• 15 November 2009 - 18:16

Teresa:

Dag Joke Theo

fijn dat jullie zo genieten leuke foto's

Joke , op de afdeling hebben wij klapper met jullie reisverhalen
    Mischien gaan we deze ooit nog uitgeven

Groetjes Teresa

• 17 November 2009 - 08:38

Brian:

Ik ben stiekem toch wel jaloers(HAHA)
    Gerrtz Brian