Kangaroo Island, deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Kangaroo Island, deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Kangaroo Island, deel 2

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

16 November 2009 | Australië, Sydney

Aangekomen op KI in Kingscote Nepean Bay camping, ja hoor, met broadband internet!
Ligt direct aan het strand, waar we al een avondwandeling gemaakt hebben. Onderweg in Pelican Bay geweest en wat pelikanen gefotografeerd.De temperatuur hier is een stuk lager, ja zelfs langebroekenweer! Het wordt echter de komende dagen weer heet, zeggen ze. Wij laten het gewoon over ons heen komen Uitstekende camping met prima sanitair.De rest volgt soon!

• 16 November 2009 - 18:53

Steffie:

Zo te zien heeft mam een wijntje op ;)

Grts!

• 17 November 2009 - 09:25

Cor:

Zo te zien hebben jullie er zin in, het is ook een fantastische reis die jullie maken. Veel plezier, goed weer en FUN