Terug naar de zuidkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Terug naar de zuidkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Terug naar de zuidkust

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

28 November 2009 | Australië, Sydney

Na de vroege foto-sessie om 0600 uur, zijn we om 0800 uur vertrokken naar Albany, in het zuiden. Onderweg veel zoutmeren gezien. Voor het ontstaan...ja hoor, googlen!
Zelfs een echte Nederlandse windmolen ontdekt, waar met de originele molenstenen graan vermalen wordt.(Windmill Lilly).
Aangekomen in het zonnige en warme Albany, ca. 28 graden, met veel wind.
Plaats gevonden op Middleton Beach Holiday Park, een Big 4 camping waar we korting krijgen. Even op het strand geweest, want hier schijnt het een surfers-Mekka te zijn. Inderdaad prachtig strand met super golven. Morgenvroeg gaat de reis weer verder langs de zuid-westkust. Zie de foto's.
Tot dan.Greetz, Joke en Theo

• 29 November 2009 - 00:44

Christian:

Die trip schiet al lekker op zie ik! Mooie foto's! Ik mis alleen de surfers op de laatste foto ;-)

Perfect weer daar zie ik! Hier regent het de laatste 3 dagen aan een stuk door...

Groetjes
    Christian

• 29 November 2009 - 12:38

Cor:

Prachtige foto's, heel apart die wave rock.

En maar verder genieten,

Groetjes

• 30 November 2009 - 07:21

Conny:

Mooie foto's hebben jullie gemaakt. Temperaturen zijn lekker begrijp ik. Nou hier daalt het langzaam richting 3 graden.
    Enjoy your vacation en het hele team wacht op het volgende verslag.