Bezoek aan Melbourne City - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Bezoek aan Melbourne City - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Melbourne City

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

08 November 2009 | Australië, Sydney

Vandaag Melbourne bezocht, tijdens een hete dag. Het was ca.33 graden Celcius.
Met Janna en Jan uitgebreid de Gallery rondgestruind, waar o.a. enkele Rembrandts hangen.Typisch is weer, dat alle toegang tot deze musea hier gratis is.
`s Avonds met Renee zijn we naar de Lookout Restaurant geweest (Ben en Jos kennen dat wel)op 640 m hoogte, met een fantastisch uitzicht over Melbourne by night.
Zie de foto`s

• 09 November 2009 - 08:45

Steph En Jos:

Als ik het goed heb was dit restaurant iets afwijkensd van de Griek van Doonder.
    Zo te lezen hebben jullie het ontzettend naar jullie zin, dus ik zou zeggen geniet door. Hier is het weer wel wat minder hoor maar hoofdzaak is het is weliswaar fris maar (nog) droog.

• 09 November 2009 - 08:50

Very:

Aussies
    Geniet met volle teugen. Geinig zo op de hoogte te blijven. Zie met belangstelling het vervolg tegemoet.

• 09 November 2009 - 09:11

Ben:

Hee leuk dat jullie ook Melbourne bekeken hebben, dat is wat we de vorige keer zijn vergeten
    zei Jos al.
    Doe nog maar even relaxen voor de grote autotrip begint.
    Groetjes Ben en Jos

• 09 November 2009 - 09:49

Finy En Louis:

fijn te horen dat jullie het zo fijn hebben daar. hier is ook alles ok we zijn met finn naar feijenoord en de zee geweest. het was een fijn weekend ondaks de regen

• 09 November 2009 - 11:46

Steffie:

Oh wat romantisch zeg! ;)
    We zijn dit weekend naar Rowwen Hèze geweest & Centerparcs.. Was heel gezellig! Ook nog even bij de pa van Nik geweest, ook heel leuk..
    Maar we missen jullie ook wel hoor!

Veel plezier en denk aan de cadeautjes! :P

Steffie en Nik

• 09 November 2009 - 18:30

De Heijntjes:

Heee vakantiegangers

Heerlijk dat jullie zo genieten. En eindelijk ook een foto waar de vrouwen ook op staan.
    Leuk die foto waar Joke en Rene op staan.

Heel veel plezier nog en we kijken weer uit naar de volgende foto's en verslagen.
    Groetjes aan iedereen
    Peter Ivonne en kids