Wave Rock - Reisverslag uit Hyden, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Wave Rock - Reisverslag uit Hyden, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Wave Rock

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

27 November 2009 | Australië, Hyden

Hoi!
Vandaag ongeveer 400 kilometer gereden van Esperance naar Hyden en de beroemde Wave Rock. Google maar en lees hoe-ie ontstaan is. Inmiddels hebben ca 5500 km achter ons gelaten. Om onze doelen te bezoeken rijden we gemiddeld zo'n 300 tot 400 km per dag. Is hier heel gewoon, als je nagaat, dat je soms een half uur tot een uur geen verkeer in de outback tegenkomt!
Op 200 meter van de Wave Rock ligt een camping, waar je voor 2 personen per nacht 32 dollar betaalt, dit is ca. €20, dit inclusief het toegangskaartje voor de Rock zelf. Kaartje kost los 7 dollar, dus verblijf was spotgoedkoop. Goede sanitaire voorzieningen, zoals overal in Aussi-land.
De Wave is echt spectaculair, is met foto's nauwelijks te vertalen. Morgen staan we om 0600 uur op om nog mooie beelden te maken. Hier in Western Australia valt het ons op, dat iedereen tegen 2200 uur al in de koffer ligt. Dat komt, omdat het zonnetje je al om 5.30 uur volop uit bed schijnt!
Dus.....lekker slapen. Cheers!

• 29 November 2009 - 12:16

Finy En Louis:

joke ik wist niet dat je zo sterk was. nog veel plezier mooie foto,s misschien toch emigreren