Camping bij Adelaide - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Camping bij Adelaide - Reisverslag uit Adelaide Hills, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Camping bij Adelaide

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

23 Oktober 2012 | Australië, Adelaide Hills

Zitten op Marion Holiday Park bij Adelaide samen met Hein en Maud.
Gisteren vertrokken uit Adelaide City Centre, waar Howard onze camper mooi voor het hotel afleverde.
Nieuwe fotocamera aangeschaft , weer een rib minder! Canon 12,1 megapixels, should do the job!
S'avonds werden wij door de buren, H en M , getrakteerd op een uitgebreide BBQ en lekkere wijn gedronken, uiteraard Ozzie-wine.
Vanmiddag lekker gezwommen in een 50 meter bad, waar Theo zijn baantjes kon trekken, ahum.
Vanavond worden wij weer getrakteerd op een BBQ, maar nu bij Katrina and Christian op Carlowstreet, 20 minuutjes lopen vanaf de camping.
We kregen bezoek in de avond van een possum die de vaat wilde doen.
Morgen vertrekken wij richting Mount Gambier en de Blue Lake.
Cheers!

• 23 Oktober 2012 - 10:06

De Heijntjes:

Hoihoi.

Doen jullie ook wat anders, dan wijn drinken en bbq-en? Het is jullie gegund hoor.
    Theo. gefeliciteerd met je verjaardag en geniet lekker verder van jullie vakantie.
    xxx van ons allemaal.

• 23 Oktober 2012 - 10:49

Jos En Ben:

Hallo jullie daar down under,

Theo zo te horen heb je toch wel een leuke verjaardag gehad! lekker BBQ en wijn en mooi weer, beter kan niet. Jammer van je fotocamera! Maar ja...
    We genieten van jullie verslagen!
    Groetjes Ben en Jos

• 23 Oktober 2012 - 13:23

Elly:

Theo nogmaals hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. ook voor joke.fijne vakatie .gr van ons uit berg.

• 23 Oktober 2012 - 14:05

Marion:

Hee Theo. Van harte he oudje!Verjaardag in Australie,is weer eens wat anders. Een heel fijne dag en amuseer jullie. Gr ook van Ad.

• 23 Oktober 2012 - 19:08

Ton:

Hallo Theo,

Niet te veel wijn drinken denk aan de buik, alcohol zet aan niet de druif .
    Een goede raad van boven .

Gr. Ton

• 23 Oktober 2012 - 19:15

Ton:

Theo,

Ook van ons proficiat met je verjaardag, ook aan je vrouwtje , oké een wijntje dan.

Gr. Ton&Willeke

• 23 Oktober 2012 - 20:21

Paul:

Hoi Theo, oude reus. Weer een jaartje ouder, maar nog geen meter langzamer rennen (en al zeker niet voor een possum). Nog vele leuke avontuurtjes down under vrind. Doe me un lol en drink een pint op de renners daar (wel fotootje).
    Groetjes from up here.
    Paul

• 24 Oktober 2012 - 13:21

Klaas En Diana Van Der Horst:

Hallo luitjes,
    Toch maar een nieuwe camera aangeschaft? Prima! Kunnen wij ook mee genieten van jullie belevenissen,
    Wij genieten van downunder net als jullie.
    Doeiii