Oversteek naar Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu Oversteek naar Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Joke en Theo Terwint - WaarBenJij.nu

Oversteek naar Kangaroo Island

Door: Joke en Theo

Blijf op de hoogte en volg Joke en Theo

16 November 2009 | Australië, Adelaide

Na enkele uurtjes rijden vanuit Adelaide aangekomen in Cape Jervis, waar we met de ferry de oversteek maken naar Kangaroo Island. Hier nog even op internet om even een berichtje achter te laten. De reis loopt voorspoedig. Na 40 graden in Adelaide, is de temperatuur hier een stuk aangenamer, mede door de wind, die ons op weg hierheen soms in de bergen letterlijk van de weg afblies.Maar goed, om 1500 uur vertrekt de ferry. Jammer genoeg kunnen we hier geen foto`s uploaden, dat proberen we dan maar op KI. Nou, de groetjes en tot het volgende verslag.Joke en Theo

  • 16 November 2009 - 03:23

    Christian:

    Heyy Joke en Theo!

    Nog 1 uur en dan vertrekt de ferry alweer! Laat maar weten hoe het is bevallen... dan kan ik zelf ook nog een keer gaan :-)...

    Tuesday: Fine and sunny. Light to moderate south to southeast winds with afternoon coastal sea breezes. , max 34

    Wednesday: Dry. High cloud, 20 - 41

    Thursday: Possible late thunder, 25 - 41

    Friday: Possible shower, 19 - 26

    Oh en ik denk dat zelfs Sinterklaas een beetje te laat is voor de doos bier... Ik heb me er nog een laten smaken gister ;-)

    Bedankt!!!

    Christian

  • 16 November 2009 - 08:27

    Steph En Jos:

    Hallo toeristen zoals ik lees loopt alles voorspoedig. Steph zegt nog : Die twee zien wel heel wat van de wereld. Ik ben het daar mee eens. Geniet en maar van want het is veel te snel voorbij. Leuk dat we jullie kunnen volgen vanachter de radiator.


  • 16 November 2009 - 10:38

    De Heijntjes:

    Heee Luitjes

    Heerlijk dat jullie zo veel zien! Ben ik best een beetje jaloers op hoor....maar onze tijd komt ook nog wel. Alhoewel zo lang weg, ik weet het nog niet hihihi. Maar het is wel heel leuk om vanuit hier jullie avonturen mee te mogen maken.
    Geniet ervan.
    Hier is verder alles oke.

    groetjes Peter, Ivonne en de rest

  • 16 November 2009 - 14:21

    Nou Zeg....:

    Kom ik blij thuis van een lang weekendje zeeland en dan zie ik zo,n verslag.
    Zo zie je maar weer..er is altijd een baas boven baas..hahahaha
    Geniet er maar van.

    Groeten Herman

  • 17 November 2009 - 21:01

    Ton:

    Hallo Theo en Joke,

    Dit is echt geweldig wat jullie doen, wat een prachtig land, dat is effe wat anders dan ons op gefokt Nederland.
    Misschien nog wat voor ons wie weet?
    Theo, mooi om te zien dat het je weer zo goed gaat en zo fit, sins je de toko bij ons verlaten hebt.

    Gr. Ton en ook van Willeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke en Theo

South-Australia, New South Wales and Victoria 2012

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 40066

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 21 November 2012

Australia 2012

02 November 2009 - 16 December 2009

Onze tweede reis Down Under

Landen bezocht: